ZUTPHENSE KAMPIOENSCHAPPEN 2012

TTV Warnsveld pakt prijzen tijdens nieuwjaarstoernooi TTV Torenstad!

TTV Warnsveld heeft met 9 leden meegedaan met het nieuwjaarstoernooi van TTV Torenstad op zondag 15 januari. In een opnieuw sfeervolle ambiance en uitstekende organisatie onder de bezielende leiding van Gerko Wiemer en zijn team werd er op sportieve en fanatieke wijze gestreden om de prijzen. TTV Warnsveld presteerde wisselend waarbij 3 leden, te weten Sylwia van Amersfoort, Jorden Leuverman en Arie Bosman een prijs in de wacht sleepte met de ons welbekende bekers. Proficiat allen! De afzonderlijke spelersprestaties kunnen we als volgt formuleren:

Sylwia van Amersfoort
Had haar connecties in het bestuurlijke circuit optimaal benut. Daarmede creëerde Sylwia een beschermde status waarbij zij pas op uitslaaptijd (10.40) aan de start werd verwacht. Bleek echter karaktervol door als de vrouw van……. reeds om 09.00 in de zaal te verschijnen. Klasse Sylwia! Vervolgens speelde Sylwia zich langs enkele venijnige tegenstanders waarbij zij dag afsloot met een prachtige 2e plaats in haar klasse.

Ronald van Amersfoort
Ronald had hoge verwachtingen, had zijn materiaal aangepast en zag er bovengemiddeld fit uit bij de start van de dag. Ronald is ambitieus, gelooft in zichzelf en straalt veel kracht en zelfvertrouwen uit. Had in het ochtendgedeelte over geluk zeker niet te klagen en leek klaar voor de grote sprong richting prijzen. Bleef echter in de kwartfinale steken door na een 2-0 achterstand nog wel terug te komen tot 2-2, maar moest toch het onderspit delven in de finale 5e set. Ronald, blijf je best doen, reken in de toekomst jezelf niet te snel rijk en laat je coachen door leden met veel levens- en wedstrijdervaring opdat jij ook echt de prijzen gaat pakken!

Arie Bosman
Arie speelt traditioneel sterk in dit Nieuwjaars toernooi. Arie heeft zoveel mogelijkheden, zoveel talent, maar de spanning breekt Arie nog wel eens op. Bleef zeer geconcentreerd en berekenend zijn partijen spelen. Dit resulteerde in een prachtige finaleplaats waarin hij zich tegen een zeer sterke Torenstad dame gewonnen moest geven. Arie, top!

Frans Schoenaker
Als kersverse 3e klasser benutte Frans dit toernooi om zich voor te bereiden op de competitie. Met veel energie startte Frans het toernooi waarin hij het moeilijk kreeg. Alhoewel het spel af en toe om te smullen was, legde Frans het veelal af tegen snelle en sterke tegenstanders. In 1/8 finales werd Frans uit het toernooi geknikkerd.

Gerwin Stok
Zoals we Gerwin kennen spatte de adrenaline er vanaf. Gedreven, actief, technisch spel ontwikkelt. Eigenlijk heeft Gerwin alles in zich om een topper te worden binnen onze vereniging. Gerwin heeft zich de laatste seizoenen spectaculair ontwikkelt en kan met heel veel vertrouwen het seizoen in de 3e klasse in. Gerwin werd in de 1/8 finales uitgeschakeld. Bleef de gehele dag iets achter bij de hooggespannen verwachtingen. Gerwin is zooo…. gretig dat hij soms te gehaast naar zijn resultaat wil. De door hem verorberde energierepen zullen daar vast en zeker de oorzaak van zijn. Gerwin, de volgende keer gewoon bier i.p.v. chocola!

John Nijhof
Graag geziene gast in Zutphen. Blaakte zoals altijd van het zelfvertrouwen waarbij grootsprakerigheid het vaak wint van het gezonde verstand. John miste bepaalde sfeer, maar John, er zijn maar weinig spelers die zowel presteren als bier drinken. Dat is een compliment voor John, want John tikte met een biertje op in de 1/8 finales sterke de Wijk speler uit. Daarna was het over met de pret, want in de kwartfinales vond John zijn Waterloo.

Jorden Leuverman
Merkte nadrukkelijk dat hij ritme miste na zijn vertrek bij de vereniging in verband met aanvang van zijn studie. Zijn spelplezier is aanstekelijk, zijn positieve houding en leergierigheid maken het dat iedereen Jorden een prijs gunt. En jawel, tot verrassing van een ieder pakte Jorden de 1e prijs in zijn klasse. Heel goed gedaan en we hopen Jorden nog dikwijls in de zaal tegen te komen als hij weer terug is in Zutphen.

Ronald Bergman
Ronald had regelmatig coördinatie problemen. Ballen sprongen alle kanten op, had weinig tot geen controle en zag er warrig uit. Had zich naar eigen zeggen gehouden aan de voorbereidingseisen door tijdig zijn bed op te zoeken, vitaminen- en mineralen tot zich te nemen en zijn hormonale huishouding onder controle te houden. Het mocht niet baten, in de middagronde zat het toernooi er snel op. Volgend jaar beter Ronald.

Marcel Oudijk
Het bekende verhaal. Speelde verdienstelijk, maar zoals altijd "net niet". Wel blaffen maar niet bijten, eeuwige beeld van "een leuke tweede". Verloor weliswaar maar van 1 persoon, maar kon het toernooi eigenlijk onzichtbaar verlaten met een uitschakeling in de kwartfinale. Leuk gespeeld, maar maakte weinig indruk. Ondanks grote schare supporters (vriendin, kinderen) bleef Marcel steken in de welbekende middelmaat! Blijf je best doen Marcel, meedoen is belangrijker dan winnen!